Reklamace a servis
Marek Wágner
reklamační oddělení, JESENICE
telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: wagner@efteria.cz
Lumír Seďa
reklamační oddělení, BRNO
telefon: (+420) 548 211 520
mobil: (+420) 773 940 004
linka č.: 106
e-mail: seda@efteria.cz
Jak reklamovat baterii?
1. Baterii důkladně zabalte, tak aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození.
2. Do balíku přiložte záruční list, nákupní doklad (nebo jejich kopii) a průvodní dopis.
3. Do průvodního dopisu napište popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz).
4. Po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu.
5. Pokud zasíláte dvě a více baterií v jedné zásilce (zejména staniční baterie), je třeba baterie zajistit proti vzájemnému zkratu.
Baterie můžete odeslat na naší adresu:
Centrála Jesenice u Prahy, Servisní oddělení, K Rybníku 378, 25242 Jesenice u Prahy
Prodejna Brno, Servisní oddělení, Pražákova 36a/661, 619 00 Brno - Horní Heršpice
Baterie můžete přinést na jakoukoliv naší prodejnu:
Brožíkova 3, 150 00 Praha 5 - Košíře
Provozní doba: PO – PÁ 8:30 - 18:00 hod. SO 9:00 - 12:00 hod.
K Rybníku 378, 252 42 Jesenice u Prahy
Provozní doba: PO – PÁ 8:30 - 18:00 hod.
Pražákova 36a/661, 619 00 Brno – Horní Heršpice
Provozní doba: PO – PÁ 8:30 - 18:00 hod.
Pražská 1109, 250 81 Nehvizdy
Provozní doba: PO – PÁ 8:30 - 18:00 hod.
Žižkova 3135/155, 400 01 Ústí nad Labem
Provozní doba: PO – PÁ 8:30 - 17:00 hod.